Voetbalvereniging Smitshoek opent nieuw kunstgrasveld officieel in gebruik
Voetbalvereniging Smitshoek (VV Smitshoek) heeft het nieuwe kunstgrasveld op het hoofdveld officieel in gebruik genomen. Onder grote belangstelling verrichtten wethouder Margo Stolk en voorzitter Gert-Jan Bravenboer samen met het bestuur van de club de aftrap. Het traject naar dit moment was lang en soms hobbelig, zo memoreerde de voorzitter tijdens zijn speech. Al in 2018…