“Heeft flyeren eigenlijk nog wel zin?” Die vraag krijg ik in campagnetijd regelmatig.
Mijn antwoord is simpel: ja. Niet vanwege de flyer zelf, maar vanwege de gesprekken die ontstaan. Samen met Ishan en collega Andre ging ik de straat op in Barendrecht. Gewoon doen wat ik de afgelopen vier jaar eigenlijk altijd heb gedaan: de samenleving in, mensen ontmoeten, luisteren en ophalen wat er leeft. Tijdens het flyeren…